„Každé mělo hmotnost 32 tun a nosnou konstrukci mostu zatížila celkově 128 tunami. Po měření a zaznamenání požadovaných dat vozidla nosnou konstrukci opustila, aby se sem znovu po 30 až 60 minutách vrátila a měření se opakovalo. Tak tomu bylo celkem čtyřikrát,“ potvrdil Martin Buček z týmu komunikace Ředitelství silnic a dálnic ČR s tím, že zatěžovací zkouška prověřila komplexně stav celé mostní konstrukce a spolupůsobení jednotlivých prvků což bylo podkladem pro kolaudaci a uvedení mostu do provozu.
Mnohem více svědků mají ale napojovací práce obchvatu na stávající silnici I/3. Ty může vidět každý projíždějící řidič. Ve směru od Benešova se v místě připojení jezdí obousměrně po provizorní komunikaci. Dále je z centra Olbramovic doprava vedena ve směru na Tábor jednosměrnou objízdnou trasou pro vozidla do 3,5 tun. Těžší automobily jezdí objížďkou po silnici II/114 na Neveklov.
Důvodem vytyčení objížděk jsou práce na připojení na opačné straně od Tábora, kde se pracuje za provozu a místem prací je možné projet pouze jednosměrně ve směru na Prahu.
Co u vás rozhodne komunální volby? Zapojte se do velké ankety Deníku ZDE.