„Kolik lidí se na organizaci podílí vám přesně neřeknu. Ale ten nejužší okruh je kolem padesáti lidí," uvedl Ladislav Lojka ze společnosti Madree promotion, která už řadu let zajišťuje PR a promotion hudebního festivalu Sázava fest.

Zabezpečit bezproblémový průběh festivalu, který navštíví denně několik tisíc lidí není žádná legrace. Někdo se snaží projít vstupní bránou s falešným lístkem, jiný to zkouší dírou v plotě.

„S falšováním identifikačních pásek jsem se zatím nesetkal. Ale, že se lidé snaží použít prošlý tiket z předprodeje, to ano. Včera jsme dokonce řešili jakési podomácku vytištěné lístky na vstup zdarma," přiblížil každoroční peripetie majitel Madree promotion.

Rebelové se najdou ale i mezi lidmi, kteří mají akreditaci. Ti sice nechodí do areálu načerno, ale vyřízení potřebných formalit pro bezproblémový vstup nechávají doslova na poslední chvíli. I když podle Ladislava Lojky se to každým rokem zlepšuje. Možná proto, že i letos řekli několika médiím: „UŽ NE."

Vidí Ladislav Lojka nějaký zásadní rozdíl mezi pořádáním Sázava festu v Kácově a v Benešově?

„Každý ročník je jiný. Loni jsme se stěhovali do Benešova a nevěděli do čeho jdeme. Takže z tohoto pohledu je ten letošní snadnější. Kácov byl zase jednodušší v tom, že to byl jeden pás u řeky, který se oplotil a všechno bylo na jednom místě. Včetně parkoviště," vysvětlil Lojka s tím, že sotva jeden Sázava fest skončí, druhý se už začíná připravovat.

Devětatřicetiletý Ladislav Lojka je majitelem a zároveň i zakladatelem Madree promotion. Mezi jeho koníčky patří v první řadě syn. Pokud zbývá čas, učí se hrát na bicí, rád tančí a sportuje.