Oběma druhům sportu slouží například cesta mezi Nespeky a zříceninou hradu Zbořený Kostelec. Není to ovšem jedna dráha, nýbrž dvě. Ta první začíná u Nespek. Hladký asfaltový povrch vedoucí po sázavském břehu, ale využívají také rekreanti pro jízdu auty ke svým chatám. Asfalt končí u Ledců po zhruba 2500 metrech. I druhý kousek pod Zbořeným Kostelcem spadajícím pod správu města Týnce nad Sázavou, vede podél řeky. Vybudoval ho s přispěním dotací Středočeský kraj jako součást evropské sítě cyklotras.

„Ve městě žádné in line dráhy nebudujeme, a ani s tím nepočítáme,“ potvrdil místostarosta Týnce Bedřich Pešan s tím, že prioritou města je nyní výstavba inženýrských sítí.

I pod Kostelcem jezdí cyklisté a samozřejmě také auta chatařů i stálých obyvatel. Na 850 metrů dlouhém úseku však stále častěji dovádějí i in line bruslaři. Stejně jako na dalším, zhruba 600 metrů dlouhém úseku cyklostezky spojujícím týneckou čtvrť Brodce s mlýnem pod týneckým hradem.

Ryzí in line dráhu určenou jen pro bruslaře, vybudovali před nedávnem jako první ve Voticích. Využili k tomu část škvárového atletického oválu kolem fotbalového trávníku na městském stadionu.

„Škvárový povrch nebyl komfortní pro fotbalisty, ani žáky základní školy, kteří tam tráví hodiny tělesné výchovy,“ připomněl důvody změny starosta Votic Jiří Slavík s tím, že město od Středočeského kraje získalo finanční podporu z fondu sportu.

O škvárový ovál se ale in line bruslaři přece jen budou muset dělit s jinými sportovci – atlety. Vnější část původní dráhy už slouží in line skytingu a je široká 3 metry. Dlouhá je jako klasická atletická dráha něco málo přes 400 metrů. Vnitřní část oválu přestavuje město pro potřeby atletů.

„Právě nyní, když jsou k tomu vhodné klimatické podmínky, pokládáme tartan na dvoudráhu širokou dva a půl metru,“ upřesnil místostarosta Votic Jan Kučera.

Dráhu pouze pro vyznavače koleček v jedné řadě, plánují vybudovat už řadu let také v Benešově. Po nástupu nové garnitury na radnici v lednu 2016 nápad zcela nezapadl, ale záměr předešlého vedení města se scvrkl na pouhou část zamýšlené dráhy. Jeho realizace na Sladovce se však stále odsouvá.

Ve Vlašimi mají in linisté možnost jezdit v zámeckém parku. Povrch chodníků ale příliš vhodný pro tento druh sportu, není. V podstatě je to ve Vlašimi stejné, jako v Benešově. Tam na in line bruslích školy využívají pro závodění konopišťské velké parkoviště. Drsný asfalt ale příjemné svezení nenabízí.