„Díky příznivému počasí, nasazení pracovního týmu a zároveň ohleduplnosti motoristů se lhůtu pro provedení opravy podařilo zkrátit,“ konstatoval Jiří Veselý z oddělení komunikace Ředitelství silnic a dálnic ČR s tím, že současně skončilo také dopravní omezení. K dopravní nehodě došlo už v lednu. Tehdy řidič nákladního vozidla špatně uložil bagr na podvalník a nedostatečně odhadl výšku soupravy. „Když jel po silnici I/3 a snažil se podjet nadjezd u Olbramovic, zavadil ramenem bagru o nosnou konstrukci mostu a uvízl pod ním,“ připomněl mluvčí.

To si vyžádalo rozsáhlou opravu, která spočívala v rekonstrukci podhledu nosné konstrukce mostu. Při nehodě totiž rameno bagru poškodilo hned tři nosníky. Mostaři při tom doplnili chybějící beton materiálem na bázi cementu. V místě s hloubkou poškození větší než 60 milimetrů byla provedena síť chemicky vlepených kotevních prvků. Přerušená betonářská výztuž byla propojena příložkami svařením. „Veškeré trhliny s tloušťkou nad 0,2 mm byly tlakově injektovány epoxidovou pryskyřicí. Místa s odštípnutým betonem byla vyplněna epoxidovým tmelem. Po provedení opravy byly plochy poškozeného nosníku opatřeny ochranným sjednocujícím nátěrem,“ dodal Jiří Veselý.