Za zmíněný úsek Benešov - Praha zaplatí cestující vlakovému personálu 50 korun, při nákupu jízdenky na internetu o pět korun méně.

Do pneumaticky odpružené soupravy motorového a řídícího vozu, které se výhledově dají spojit tři dohromady, se vejde na polohovatelné sedačky 120 pasažérů.

Dalších 21 sklápěcích sedaček je variabilních pro přepravu lidí nebo jízdních kol a větších zavazadel.

Motorová jednotka s českým značením 845/945 byla vyráběná v letech 1986–1996 v Německu a před třemi roky částečně zrekonstruovaná v šumperských železničních dílnách, kde zmodernizovali i její interiér.

Motor Daimler-Benz a hydrodynamický přenos výkonu na jedinou hnanou nápravu jí umožní jet rychlostí až 120 km/h.

Interier motorového i řídícího vozu byl v rámci rekonstrukce kompletně obnovený a vybavený el. zásuvkami a WiFi připojením.