V březnu začnou stavbaři při nepřetržité dvanáctidenní výluce vyměňovat pražce mezi stanicemi Zbraslav a Modřany. Výluka bude pokračovat i pět dní v dubnu.

Poté v dubnu následuje nepřetržitá pětadvacetidenní výluka traťového úseku mezi Jílovým u Prahy a Davlí, při níž se uskuteční sanace viaduktu u Žampachu. Mostaři provedou nové hydroizolace v klenbách a následuje těžká střední obnova koleje.

Na podzim je naplánovaná rozsáhlá, již několikrát odložená, rekonstrukce ocelového most přes řeku Sázavu mezi Týncem nad Sázavou a částí města Brodce, kde je kvůli nevyhovujícímu technickému stavu snížená traťová rychlost na minimum. Předběžný termín je mezi 10. září a 5. listopadem.

V říjnu stavbaři obsadí oba vltavské břehy, kde provedou mezi Měchenicemi a Skochovicemi desetidenní těžkou střední obnovu. Pak se přesunou na 15 dní mezi Měchenice a Čísovice. Následovat bude nepřetržité osmnáctidenní výluka mezi Mníškem pod Brdy a Dobříší.

(s využitím webových stránek Posázavského Pacifiku)