Přebudování krajské silnice navazuje na provedenou rekonstrukci u autobusového nádraží směrem až po ulici Zahradní u Lidlu u okružní křižovatky na východní hranici města u mostu hlavní silnice Praha – Tábor. Uskuteční se úpravy vlastní komunikace i rekonstrukce přilehlých chodníků.

Od autobusového nádraží bude komunikace zúžená na šířku třímetrového jízdního pruhu včetně vodícího a odvodňovacího proužku, který bude tvořený kamennou přídlažbou.

Jedna strana chodníkové plochy bude upravená, aby byly splněné všechny podmínky pro bezbariérové užívání. Na opačné straně bude mezi obrubou komunikace a přilehlou zástavbou řešená zpevněná plocha s kamennou dlažbou.

Kromě vlastní rekonstrukce komunikace včetně jejích konstrukčních vrstev, které si vyžádají částečné i úplné omezení provozu, budou provedené úpravy stávajících uličních vpustí a přidané nové. Dojde také i k napojení dešťových svodů z přilehlých objektů pomocí geigrů do kanalizace.

Laguny po dešti by neměly vznikat

Jelikož se jedná o rekonstrukce a úpravy stávajících komunikací, je výškové řešení dané stávajícím napojením na komunikaci, dále pak okolními budovami, výškou vstupů do objektů a výškou vjezdů na přilehlé pozemky.

Příčné i podélné sklony respektují konfiguraci terénu a jsou navržené tak, aby nevznikala neodvodnitelná místa, kde po dešti vznikají laguny. Proto projekt počítá s jednostranným příčným sklonem vozovky.

Vlastní komunikace bude krytá asfaltovým povrchem. Chodníky, parkovací stání a vjezdy dostanou dlážděný povrchem z kamenné žulové dlažby. Silnice i zpevněné plochy budou lemovat žulové obruby.

Povolení na stavbu spolufinancovanou Státním fondem dopravní infrastruktury platí dva roky.