„Denně je v pohybu stovka nákladních Tater, bagry, jeřáby a další mechanizmy. Kromě strojníků a dělníků se na přípravě drážního tělesa podílejí tuneláři, mostaři, kolejáři, specialisté na zabezpečovací zařízení a montážní čety trolejového vedení,” nastínil ředitel výstavby Michal Žák každodenní mumraj na čtrnáctikilometrovém úseku vznikajícího 4. tranzitního železničního koridoru.
Společnosti Eurovia, Subterra a Viamont DPS tvořící Sdružení VoBen v loňském roce provedly stavební práce v hodnotě přesahující 2 miliardy korun.
Letošní objem prací zatím dosáhl 1,8 miliardy korun.
Celkové předpokládané náklady na celý úsek Benešov - Votice spolufinancované prostřednictvím Státního fondu dopravní infrastruktury překročí o 41 milionů 8 miliard korun. Více než polovinu z nich zaplatí Evropská unie.