Posílená flotila dvoupatrových City Elefantů spojí Benešovsko s okrajem Prahy i s Polabím, Regionovy ovládnou Posázaví.

Cestující z Benešova si musí od neděle 11. prosince, kdy začíná nový grafikon, zafixovat u pěti osobních vlaků jiné časy odjezdů, byť zůstane zachovaná dosavadní praxe půlhodinových a hodinových intervalů.

Navíc bude část spojů v pracovních dnech každou hodinu projíždět Prahou až na její východní okraj do Horních Počernic.V opačném směru dorazí do Benešova ráno tři přímé zrychlené spoje z Kolína a Nymburku.

I ve směru Praha - Benešov je zachovaná taktová četnost s malou odchylkou u dvou vlaků. V odpolední dopravě pojede většina vlaků o víkendu variantně, přibližně o 10 minut dříve než v pracovní dny.

Spěšný vlak „Jordán” z Prahy do Tábora bude jezdit nově i v pracovní dny místo osobního vlaku v 9.25 z Benešova. První ranní vlak z Benešova dorazí na pražské Hlavní nádraží tak, aby mohli cestující přestoupit na dálkové rychlíky směřující po celé republice. Noční cestující zase uvítají půlnoční zastávkové spojení mezi Benešovem a Táborem.

Na trati Posázavského Pacifiku dojde od léta po nasazení čtyř nových motorových třívozových Regionov, jež tak pokryjí polovinu spojů, k výraznému zkrácení cestovních dob. Všechny vlaky od Čerčan přes Jílové a Davli začnou zajíždět na Hlavním nádraží.

Více motorových souprav Regionova, jež pokryjí 80 procent vlaků, se objeví mezi Ledečkem a Kolínem. V létě 2012 převezmou České dráhy od výrobce další tři jednotky Regionova, které nasadí na trať ze Zruče n. S. do Kutné Hory.

Na trati z Olbramovic do Sedlčan se objeví klasické motoráky se zmodernizovaným interiérem o víkendech v jiných časech, jež zkrátí přestupy na rychlíky na hlavní trati Praha - Tábor. Na Vlašimce zůstává vlakový jízdní řád bez podstatných změn.