Proto především řidiči autobusů kritizují, že je domašínská uzavírka může přivést do potíží. Za svěřené vozy totiž odpovídají právě oni.
„Na opravě mostu se už čtyři měsíce nic neděje. Není tam ani noha, přitom počasí bylo docela dobré,“ míní šofér autobusu, který však nechce být jmenován.
Podle vedoucího Odboru dopravy Středočeského kraje Zdeňka Škalouda nejde o žádnou mimořádnost. „Přes zimní období probíhala na stavbě zimní technologická přestávka dle odstavce 2.7 ze Smlouvy o dílo,“ odpověděl Deníku na dotaz, proč se staveniště tak dlouho bez života a nevysvětlil ani šifru, kterou zmínil.
Po objížďce, která sice zkracuje cestu, ale může zničit auta, budou řidiči jezdit až do druhé poloviny velkých prázdnin. Podle vedoucího odboru dopravy má být dílo podle smlouvy a s přihlédnutím na zimní technologickou přestávku, dokončeno v srpnu. Zatím stanovené náklady mají být přes 14,2 milionu korun bez DPH. Není ale jasné, zda budou práce nakonec stát více.
„Vícepráce podléhají schválení supervizi, technického dozoru stavby a krajskou radou,“ sdělil úředník s tím, že kraj zatím nemá informace o zásadní komplikaci, která by měla vliv na prodlení stavby. „Proto zatím ani nedošlo k oficiálnímu prodloužení termínu,“ dodal Zdeněk Škaloud.