Pokud právě nabízené služby skutečně nehledáte, pak jsou taková volání doslova dotěrná, jako bodavý hmyz. Nejlepší je v takovém případě se s pracovníkem call centra vůbec nevybavovat a rychle ukončit hovor. To ale každý nedokáže. „Na základě vlastních i převzatých zkušeností doporučujeme našim spoluobčanům zvážit, jaké údaje o sobě sdělit, a též si předem uvědomit k čemu se případně zavazují,“ upozornil Roman Bumbálek z Odboru obecní živnostenský úřad MěÚ Benešov.

Připomněl rovněž, že v některých případech jsou oslovení směrováni k nevýhodným nabídkám. Telefonní hovory bývají také nahrávány a i nevýrazný souhlas znamená nechtěný závazek. Od něj je pak potřeba co nejrychleji odstoupit. Těm, kteří to neumí, poradí například Česká obchodní inspekce, sídlící na v pražské Štěpánské ulici.