Vzhledem k výskytu kamenitého podloží v úseku 1,24 až 1,8 kilometru se při budování odvodnění do činnosti zapojily také sbíječky na podvozku bagru.

„Po dokončení trativodního potrubí v trase přeložky na Semtín jsme zahájili také tvorbu zemního tělesa. Pracovalo se i na navazujících mostech. U mostu přes Konopišťský potok se pilotově zakládala jedna z opěr a armoval se její základ,“ připomněl Martin Buček z týmu komunikace Ředitelství silnic a dálnic ČR, investora akce.

Z výstavby obchvatu Olbramovic, přeložky silnice I/3. Na snímku vlevo ministr dopravy Martin Kupka.
OBRAZEM: Obchvat Olbramovic prodražila, ale nepřibrzdila likvidace černé skládky

Na stavbě mostu mimoúrovňové křižovatky dělníci také betonovali dřík třetího pilíře a pracovali i na obou mostních opěrách. „V hlavní trase pokračujeme v pokládce podkladní vrstvy“ uvedl mluvčí.

V závislosti na počasí dojte také k pokrytí svahů humusem, tedy materiálem vhodným pro růst zeleně.

Práce ale pokračují také u vedlejších komunikací. Jedná se o přeložky silnic třetích tříd číslo 00335 směrem na místní část Semtínek a 00336na Semtín a Mokřany. Tam cestáři pokládají vozovkovou vrstvu ze štěrkodrti a nestmelené podkladní vrstvy mechanicky zpevněného kameniva.

Ze stavby IV. tranzitního koridoru v úseku Votice - Sudoměřice poblíž Heřmaniček.
OBRAZEM: V novém koridoru projedou vlaky z Votic do Tábora už o prázdninách

„Ještě tento měsíc je v plánu také betonáž opěry mostu přes Konopišťský potok a příprava na jeho podskružení. Na třech rámových mostech je v plánu betonáž jejich říms,“ doplnil Buček s tím, že ve čtvrtek 24. března probíhá pokládka podkladní vrstvy na hlavní trase obchvatu a to od křížení silnice I/3 se silnici k Čapímu hnízdu směrem do zářezu v délce zhruba 350 metrů.