Přehlídky se vedle domácích zúčastnili také studenti z Maďarska, Slovinska, Itálie, Turecka, Rumunska a Portugalska.

Vlašimská fiktivní firma Devil chocolate, s. r. o. se hodnotitelům líbila v několika dílčích soutěžích, jimiž byly - design stánku, nejlepší reprezentant stánku, elektronická prezentace, katalog, logo, slogan nebo vizitka.

„Takto úspěšně naladěni odjížděli pak rovnou na další soutěžní veletrh do Českých Budějovic. Využili své obchodní zkušenosti z mezinárodního veletrhu v Praze z minulého školního roku a také své nově získané marketingové znalosti a dovednosti z Nitry. Tím téměř odzbrojili odborné poroty prakticky všech vyhlášených soutěží,“ popsala Miroslava Jarošová, vyučující odborných předmětů na Obchodní akademii ve Vlašimi.

Vítězství na českobudějovickém školním veletrhu pak okomentoval také ředitel fiktivní firmy Václav Pašek. „Jsme velice rádi, že jsme mohli všem ukázat, jak jsme připraveni, co vše jsme se o hodinách naučili, naši konkurenceschopnost v mezinárodním měřítku,“ řekl.