První akcí tohoto typu, kterou Honza v Benešově, a pro někoho z Benešovska uspořádal, byl charitativní bootcamp trénink pro pětiletého Mirka Piskače, který trpí dětskou mozkovou obrnou. Zhruba pět tisíc korun, které se podařilo na sportovním podniku vybrat, použijí Mírovi rodiče na jeho rehabilitace. Ty podle slov mámy Martiny malému Mirkovi pomáhají nejvíc.

„Určitě bootcamp uspořádáme i v březnu. A to v sobotu dvaadvacátého a opět u benešovského plaveckého bazénu. Akorát nemám ještě jasno, komu bude výtěžek určený," uvedl Jan Šach a hned vysvětlil také důvod svého tápání.

„Vhodného kandidáta nechci určovat sám, ale bych rád, kdyby ho navrhli buď prostřednictvím e-mailu nebo facebooku sami lidé, kteří se účastnili předešlé akce," vyzval navrhovatele Honza s tím, že výběru uchazeče se začne intenzívně zabývat až příští týden, kdy se vrátím zpět do Benešova. Teď právě totiž odjíždí na týden pryč.

Honzovi nezáleží na tom, zda bude pomoc směřovat jedné osobě nebo organizaci. Co chce ale dodržet, aby se jednalo o někoho nemocného, kdy by mu výtěžek pomohl při léčbě, a o subjekty z Benešova nebo jeho blízkého okolí.

„Chceme být lokální nebo alespoň teď ze začátku než se dostaneme veřejnosti s našimi akcemi do povědomí, a pomáhat zdravotně handicapovaným. Protože to je asi nejvíc co pro něho můžete v dané chvíli udělat. Takže rozhodně se budeme ubírat tímto směrem," zdůraznil hlavní organizátor.

Rozhodnutí o tom, komu vybrané peníze nakonec pomohou, chce nechat na veřejnosti. To ale neznamená, že by on sám neměl typ. V hlavě má prý dva jednotlivce, které nechce zatím jmenovat. Počká si, s čím přijdou ostatní a pak se rozhodneme.

„Jen doufám, že tentokrát přijde víc lidí než posledně. Hodně jsem v to věřil a nakonec dorazilo asi jenom deset lidí," dodal posmutnělým hlasem Jan Šach, který míní, že tohle je způsob jak jednoduše a rychle získat za jedno dopoledne docela dost peněz. Navíc lidé přesně vědí, pro koho je výtěžek určený. Navíc, když mají možnost o obdarovaném rozhodnout sami.

V čem bootcamp trénink spočívá?
Na několika stanovištích absolvují účastníci zhruba pětadvacetiminutové série cviků především s vlastní váhou zaměřené tak, aby se procvičilo co možná nejvíc svalových partií. Jednoduše cviky přirozené pro tělo. Žádné, které by směřovaly jen na jednu část těla. Cvičení je hodně rychlé, energeticky a fyzicky náročné s minimálními pauzami.