Nepřetržitá výluka začíná příští pondělí 26. září před 9. hodinou a skončí 14. listopadu. Na ní však vzápětí naváže zastavení provozu na hlavní trati mezi Benešovem a Táborem, která by měla skončit 25. listopadu.

Cestující na Sedlčance by si měli nastudovat výlukový jízdní řád, protože náhradní autobusy budou odjíždět ze Sedlčan dříve, než vlaky podle pravidelného grafikonu. Opatření je nutné kvůli zabránění zpožďování přípojných spojů v Olbramovicích.

Přerušení provozu na lokální trati se projeví na trati Praha – Tábor i mimo běžné výluky pro stavbu koridoru.

Motorové vozy nepojedou ani ráno před 8. hodinou na trase Votice – Benešov a odpoledne v půl druhé z Benešova do Heřmaniček. Nahradí je autobusy.

V době výluky na Sedlčance se na olbramovickém nádraží uskuteční přeložky kabelizace a součástí zabezpečovacího zařízení, rekonstrukce železniční spodku a svršku na jižní straně stanice (Votické zhlaví) a s tím související výstavba odvodnění, podchodu, ostrovního nástupiště a informačního systému.

„Stavbaři dále propojí nové kolejiště na novou traťovou přeložku směrem na Votice přes Olbramovický a Votický tunel a na stávající trať směrem na Tomice,“ uvedl Pavel Halla, mluvčí Správy železniční dopravní cesty, která je investorem IV. železničního koridoru spojujícího Skandinávii se Středozemím.

Náhradní autobusovou dopravu budou moci mimořádně využívat také obyvatelé Křešic. V osadě, která jinak nemá vlastní vlakovou zastávku, autobusy pro výstup a nástup lidí zastaví.

Ve Vrchotových Janovicích bude pro cestující zřízená zastávka u sokolovny, takže autobusy ke kolejím zajíždět nebudou. Ve Voračicích zastaví náhradní spoje na parkovišti u Boba a v Minarticích pod přejezdem.