Hošek byl výraznou postavou tuzemské punkové scény. Působil také ve skupinách Do řady!, Michael's Uncle nebo Svatý Vincent. O jeho širokém hudebním rozptylu svědčí i působení v projektu Maradona Jazz i vystupování v roli dýdžeje jako DJ Mucho. Zaujal ho především latinskoamerický jazz.

Zatímco hudební styl punk budí spíše vášně, emoce, kontroverze a občas i obecné pohoršení, Hošek s Plexis svůj svět vždy prezentoval jako jeden velký mejdan. Vypovídá o tom i jejich největší hit Svět jsou bary. „Tak to prostě je. Pro mě je punk především zábava, můj styl života nepředstavuje být permanentně naštvaný,“ uvedl před časem.

Hošek vyrůstal v hudebním prostředí, jeho matka byla zpěvačkou v uznávaných folkových kapelách Skiffle, Kontra a Taxleři. Za důležitý zlom ve svém životě považoval rok 1982, kdy poprvé slyšel punkovou kapelu Buzzcock a její skladbu Promises.

Pamětník počátků punkového hnutí v tehdejším Československu zažil dobu, kdy v roce 1986 režim skupinu zakázal a Plexis pak hráli převážně na neoficiálních akcích. Právě v této nelehké době ho k podpisu spolupráce přiměla komunistická Státní bezpečnost (StB). Hned po listopadu 1989 se Hošek k podpisu veřejně přiznal. Tvrdil, že nikomu neublížil, protože na schůzky s StB nedocházel.

Kromě pódií a barů trávil Hošek svůj čas i na zápasech fotbalové Slavie. Byl jejím velkým fanouškem a v mládí patřil mezi ultras na vyhlášené Tribuně Sever.