Druhou společností, která dodává automobilkám své produkty je firma Mubea Transmission Components Dolní Kralovice. Z veřejně dostupných informací vyplývá, že dolnokralovická továrna se zabývá výrobou tyčí hlavových opěrek, karbonových dílů a rámů sedadel.

Automobilka Škoda Auto. Ilustrační foto.
Tvrdý dopad nedostatku čipů: Škoda Auto prakticky zastavila výrobu

„Škodovka není jediný odběratel našich výrobků. Obecně se proto dá říci, že dopady situace v automobilovém průmyslu se u nás projevují různě. Máme například oddělení, které pracuje nepřetržitě a dopad zastavení výroby se na něm neprojevil vůbec. V jiném oddělení je ale zaveden třídenní pracovní týden a zaměstnanci jsou další dva dny doma se šedesátiprocentním příjmem,“ vysvětlila Andrea Soukupová odpovědná ve firmě Mubea za komunikaci s médii a marketing.

Z výstavby logistického centra na 'pražské' straně dálnice D1 u Ostředka.
PODÍVEJTE SE: Obří skladové haly rostou u Ostředka po obou stranách dálnice

„Pokud by se ale vyskytne nějaký problém, snažíme se eliminovat agenturní pracovníky. Naše kmenové zaměstnance nepropouštíme a naopak jsme asi jedna z mála firem, která je stále nabírá,“ dodala Andrea Soukupová.