Po zmiňovanou dobu, přesněji od 15. června 2012 nemocnice rodičům jako velký benefit poskytuje firemní jesle. Ty jsou nazvané po úvodních písmenech Nemocnice Benešov – NeBe.

„Rodiče, kteří naší službu využívají, mohou v klidu pracovat s vědomím, že o jejich malé dítě je pečlivě postaráno navíc v jejich přímém dosahu," uvedl ředitel nemocnice Petr Hostek.

Za více než dva roky činnosti možnost umístění dítěte ve věku od půl roku do tří let využívaly především zaměstnankyně. Ale nejen ony.
„Tuhle možnost využili i dva lékaři," potvrdil Hostek.

Firemní jesle pro deset dětí vznikly v prostorách nemocniční ubytovny. Tu ale bylo potřeba nejprve zrekonstruovat. Proto tam vzniklo nové hygienické zázemí, kuchyňka, sociální zařízení a také průhledy mezi místnostmi. Jesle dostaly nový nábytek a hračky splňující přísné hygienické normy.

Jesle slouží kromě víkendu denně od půl sedmé do 16 hodin. Některé děti docházejí do zařízení denně, jiné občas. V jeslích je sice přihlášených 18 prcků, ale díky jejich nepravidelné docházce, dokáže zařízení uspokojit všechny požadavky rodičů.

„O děti se starají vychovatelky a to jsou v našich jeslích NeBe zdravotní sestry," připomněl ředitel nemocnice Petr Hostek.
Vychovatelky svým svěřencům připravují kreativní programy, výlety i vycházky.

Provoz jeslí zatím financuje nemocnice z projektu Vytváření podmínek pro slaďování pracovního a rodinného života v nemocnici Benešov, který byl vypracován na základě výzvy Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ). Celková částka uvolněná z Evropského sociálního fondu prostřednictvím OP LZZ na tento projekt představuje 4,8 milionu korun.

„Z této částky nejsou financovány jen jesle, ale i další aktivity projektu, mezi které patří i pořádání odborných seminářů pro ženy na mateřské/rodičovské dovolené, speciální internetové stránky a nabídka zkrácených pracovních úvazků," připomněl ředitel benešovské nemocnice Petr Hostek s tím, že toho v současné době pro režim zkráceného úvazku využívá v nemocnici 30 žen – jedenáct lékařek a devatenáct zdravotních sester.