Grilovací sezóna je konečně v plném proudu a Velkopopovický Kozel rozhodně nezůstává pozadu. Kozel si pro své fanoušky připravil zajímavé recepty, se kterými připravíte jedinečné delikatesy.

Na webu www.poctivegrilovani.cz naleznete originální grilovací recepty nebo rady a tipy jak grilovat od zkušených kuchařů z Prakulu. Pobavit se také můžete dvanácti vtipnými sitcomovými videi „Kozel Vařil" o rodině, která ke všemu včetně grilování přistupuje velmi originálním způsobem. Na webu se bude postupně každý týden odhalovat jeden z šestnácti originálních receptů s Velkopopovickým Kozlem, které připravili kuchaři Jaroslav Zahálka a Zdeněk Marcín, šéfkuchař pražského kulinářského institutu. „Ke grilovanému jídlu se jednoznačně hodí pivo. Nejen jako nápoj, ale i jako ingredience. Z průzkumu Velkopopovického Kozla mimo jiné vyplynulo, že si lidé oblíbili různé marinády, ale podle receptů je připravuje pouze 7 % populace*. Podle nás je důvodem jejich nedostatek, a proto jsme se rozhodli uvést nové zajímavé recepty s pivem jako přísadou, které zpestří grilovací sezónu," vysvětluje nový přístup Karel Kraus, marketingový manažer Plzeňského Prazdroje.

Tip pro tento týden: Grilované kotlety v jamajské marinádě s pivem. Připravte si jemné kotletky proložené originální marinádou, ve které nechybí ani Velkopopovický Kozel 11°. Marináda navíc obsahuje i netradiční suroviny jako například javorový sirup, chilli nebo muškátový oříšek. Recept je rychlý a nenáročný. Stačí vytvořit marinádu a nechat v ní odležet kotlety přes noc. Druhý den už zbývá jen položit kotlety na rozpálený gril na cca 5 - 7 minut. Jako ideální přílohu doporučujeme grilovanou bram-boru nebo čerstvou bagetku. Odborníci z Prakulu navíc radí: Před podáváním nechte hotové kotlety asi 5 minut odpočinout v míse vedle grilu a hojně je zalijte extra panenským olivovým olejem. Dobrou chuť s Velkopopovickým Kozlem! 

Grilované kotlety v jamajské marinádě s pivem.

* Spotřebitelský průzkum byl realizován prostřednictvím internetového dotazníku (CAWI) na internetovém panelu agentury STEM/MARK na 502 respondentech z populace 18+ v České republice.