Páteční etapa byla hodně písčitá, což si pochvaloval jak Macík, tak i jeho navigátor František Tomášek. „Bum bác, bum bum bum bác bác a bum pak,“ popisoval ve videu Macíkův spolujezdec. Všem účastníkům dělaly problémy zejména duny. „Byly hrozně rozbité. Bylo to fakt náročný. Museli jsme vyjet každou dunu nahoru, tam to začalo mlátit, protože to bylo přeskřížený doprava, doleva,“ vysvětloval sedlčanský pilot.

V šesté etapě se musel hodně činit. „Těžký. Jak řidičsky, hodně rychlé v písku, rozbité duny,“ popisoval 33letý rodák z Benešova. Na co si on i jeho navigátor stěžovali, byly neutralizace, které kouskouvaly závod a jim uškodily na tempu. „Slabší kusy nabíraly sílu. My potřebujeme víc ždímnout,“ posteskl si Tomášek, ačkoliv se na trati opět parádně činil. „Našemu legendárnímu navigátorovi se dokonce povedlo trefit i dva velmi záludné body,“ puchlubila se stáj MM Technology na sociálních sítích.

Macík dorazil do cíle o deset a půl minuty, než domácí vítěz ze Saúdské Arábie Tariq Alrammah. O 24 minut později projel finišem dosavadní lídr Aleš Loprais, který hodně ztratil a musel přepustit průběžné první místo Nizozemci Martinovi van der Brinkovi. Sedlčanský pilot na něj ze čtvrtého místa ztrácí po šesti etapách půl hodiny.