Nakolik souvisely s počasím další ranní nehody na dálnicích kolem Prahy, zůstává předmětem policejního šetření. Jisté však je, že jízda v dešti zhoršujícím jízdní vlastnosti i viditelnost vyžadovala zvýšenou opatrnost ještě před začátkem hlavní ranní špičky – a také rozumně odpovědnou citlivost v pravé noze při šlapání na pedály; jak při ovládání brzdy, tak i plynu.

Zřejmě není náhodou, že nehody, k nimž došlo na Praze-západ, se odehrály v relativní blízkosti. Na dálnici D5 havarovalo po půl šesté nákladní auto mířící od Prahy k Berounu, které na sedmém kilometru vyjelo do příkopu; naštěstí se nehoda obešla bez zranění. K havárii došlo také na devátém kilometru u Loděnice, kde auto narazilo do středových svodidel a zůstal neprůjezdný levý jízdní pruh. V šest hodin se také bouralo na příjezdu do Prahy po dálnici D6 od Nového Strašecí: dvě osobní auta se srazila na dálničním kilometru 3,8. Naštěstí se kolize obešla bez zranění. Další obdobná nehoda – opět šlo o střet dvou osobních aut – se stala i na 6. kilometru.

V půl šesté ráno byl také hlášen strom spadlý na silnici, který komplikoval jízdu na silnici u Kokořína na Mělnicku; u mostu přes Pšovku poblíž nádrže Harasov. S opatrností se však podle policejního varování projet dalo – a překážku se hasičům podařilo rychle odstranit. Spadlé stromy během noci a časného rána likvidovali příslušníci hasičských jednotek také na Benešovsku, Příbramsku, Praze-východ, Kolínsku a Kutnohorsku (kde stromy mezi Zručí nad Sázavou a Zbraslavicemi spadly i na železniční trať).