V počínající odpolední špičce to znamenalo téměř kolaps. Zvláště když se omezení dotklo nejen osobních vlaků na příměstských linkách S1, S2, S3, S4, S7, S9 a S49, ale také rychlíků: R10, R18, R19 i R20.

Opaření bylo odvoláno deset minut před třetí, kdy mohl být provoz vlaků obnoven. Ty však jezdí se značným zpožděním – prohloubeným ještě v důsledku fatu, že ani ve chvíli, kdy se na semafory začaly vracet zelené, nebylo možné, aby všechny vlaky vyrazily naráz.

V souvislosti se zpožděním některé vlaky na lince S7 dokonce nevyjely vůbec: dva spoje v úseku Praha-Běchovice – Český Brod a na téže lince vedoucí přes Prahu napříč krajem rovněž dva spoje v úseku Karlštejn – Beroun. Odřeknutí spoje z důvodu eliminace zpoždění patří v podobných případech v příměstské dopravě k běžným opatřením.

Ilustrační foto.
Během kontrol na silnicích měla problém skoro pětina řidičů
Autobus Setra společnosti ČSAD Benešov v Benešově
Střední Čechy zpomalí integraci autobusů. Může dojít ke škrtům spojů