Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: vlašimská Wine Loca s poháry.
Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim
Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: vlašimská Wine Loca a její stánek.
Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim
Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: zástupce vlašimské Wine Loca David Šmajstrla jako vítěz vědomostního kvízu v angličtině na téma energetika.
Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim
Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: vlašimská CK Holubička s poháry.
Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim
Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: Jakub Nácovský z CK Holubička s oceněním za druhý nejlepší reklamní spot.
Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim
Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim
Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze - vyhlášení výsledků ankety Nejlepší vyučující fiktivní firmy. Druhé místo získala Miroslava Jarošová (vpravo) z Obchodní akademie Vlašim.
Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim