Galerie: Obchodní akademie Vlašim na 29. Mezinárodním veletrhu fiktivních firem v Praze

Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: vlašimská Wine Loca s poháry. Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: vlašimská Wine Loca a její stánek. Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: zástupce vlašimské Wine Loca David Šmajstrla jako vítěz vědomostního kvízu v angličtině na téma energetika. Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: vlašimská CK Holubička s poháry. Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze: Jakub Nácovský z CK Holubička s oceněním za druhý nejlepší reklamní spot. Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze - vyhlášení výsledků ankety Nejlepší vyučující fiktivní firmy. Druhé místo získala Miroslava Jarošová z Obchodní akademie Vlašim. Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze - vyhlášení výsledků ankety Nejlepší vyučující fiktivní firmy. Druhé místo získala Miroslava Jarošová (vpravo) z Obchodní akademie Vlašim.