T-Cross se bude prodávat jak obyvatelům měst, tak i venkova
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto teď vypadá moderněji a šik
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zadní partie je inspirována většími SUV značky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Mlhovky už nejsou zapotřebí
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Světelný pás prochází celou zádí
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Světlá výška není moc velká
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér se proměnil lehce
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní deska je docela mohutná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky vyhoví prakticky každé postavě
Zdroj: Deník/Radek Pecák
I vzadu je místa dost
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kufr lze zvětšit posouváním lavice
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nebo sklopením části opěradla
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Moc vychytávek v kufru nenajdete
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ale náhradní kolo ano
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volič převodovky zůstal zatím na obvyklém místě
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Panel klimatizace se teď obsluhuje méně komfortně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Hlavní displej se zvětšil
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
a jsou na něm i pádla pro řazení
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Deník/Radek Pecák
a manuální parkovací brzda
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Imitace karbonu nepůsobí moc věrohodně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ve dveřích jsou velké kapsy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Motor potěší dynamikou
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na osmnáctipalcových kolech je komfort na hraně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zadní světla mají složitou grafiku
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Klasické podélní střešní nosiče
Zdroj: Deník/Radek Pecák