Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka
Četa vlaku 3547 byla o změně křižování vyrozuměná, u vlaku 3546 ne. Bilance: Devět mrtvých a šestnáct těžce zraněných na místě. Jeden z nich, topič František Mareš, zemřel o tři dny později.
Zdroj: archiv Martina Hájka