Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Nádražní budova ve Střezimíři by měla být zachovaná jako památka na Dráhu císaře Františka Josefa.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Střezimíř - pro křižování vlaků má stanice tři dopravní koleje.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Střezimíř - kusé koleje 4. a 6. k točně a topírně vytrhají v červenci.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Nejvyšší bod tratě Praha - Tábor- Vídeň.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Střezimíř - stavědlo č.1 na táborském (jižním) zhlaví.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Střezimíř - pro křižování vlaků má stanice tři dopravní koleje.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Střezimíř - pro křižování vlaků má stanice tři dopravní koleje.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Střezimíř -po roce 2019 by se zářezem mohly prohánět drezíny na ruční nebo nožní pohon.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Zastávka Červený Újezd u Votic.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Střezimíř - zářez tratě č.220 směrem ke Stupčicím, což byl původní název stanice.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Heřmaničky - násep a kamenný podjezd odbagrují.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Heřmaničky - přejezd u výkupu.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Podjezd pod původním úsekem tratě Olbramovice - Votice u Srbice.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Setkání tratí. Původní úsek Olbramovice - Votice vlevo.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Původní, nyní už odstrojená trať mezi Olbramovicemi a Zahradnicí.
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie
Původní, nyní už odstrojená trať mezi Olbramovicemi a Zahradnicí (vzadu).
Zdroj: Deník/ Ladislav Jerie