Vozíčkář zajíždí do vozu pozadu
Zdroj: Radek Pecák
Vývojové práce začaly již v minulém desetiletí
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Také rám karosérie se postupně měnil
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Toto už je uspořádání pohonu podle Jiřího Drvoty
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Panely karosérie
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Konstruktér při práci
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
vnitřní uspořádání
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
a nový hliníkový rám
Zdroj: Radek Pecák
Motor na speciálním rámu
Zdroj: Radek Pecák
Patří dozadu
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Pákou se přidává plyn i brzdí
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska se zvedá s celým čelem
Zdroj: Radek Pecák
Je tu místo i pro spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
Nabízela se různá barevná řešení
Zdroj: ZKL
Ovládání bylo zprvu jen na pravou ruku, nyní je ale možno i levostranné
Zdroj: Radek Pecák
Včetně "dámských" variací
Zdroj: Radek Pecák
Vozidlo má příslušné bezpečnostní atesty
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Například na pevnost úchytů bezpečnostních pasů
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Firma ZKL Loštice Elbee předváděla na řadě akcí
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Pohled do interiéru
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Jiří Drvota (vpravo) se spolupracovníkem Josefem Francem
Zdroj: Radek Pecák
Projekt unikátního vozidla čeká na investora
Zdroj: ZKL