Tiger je momentálně nejdůležitějším modele elBlesku
Zdroj: Radek Pecák
Auto je poměrně úzké a dost vysoké
Zdroj: Radek Pecák
Koncepce připomíná Smart Fortwo
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou až úplně vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Na palubní desce si nejprve všimnete zvláštního volantu
Zdroj: Radek Pecák
Jinak ale tato část vozu nepůsobí zastarale
Zdroj: elBlesk
Sedačky jsou užší
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Detailní pohled na volant s tlačítky klaksonu
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej
Zdroj: Radek Pecák
zobrazuje také obraz parkovací kamery
Zdroj: Radek Pecák
Zde je pás pro ovládání topení a klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky je na sloupku volantu
Zdroj: Radek Pecák
Takto se přepíná výkonový režim
Zdroj: Radek Pecák
Skla ve dveřích mají elektrické stahování
Zdroj: Radek Pecák
Pedál zcela vlevo je parkovací brzda
Zdroj: Radek Pecák
Přiznané šrouby na dveřích
Zdroj: Radek Pecák
Malý odkládací prostor v kabině
Zdroj: Radek Pecák
doplňuje větší na zádi
Zdroj: Radek Pecák
Spoiler na střeše
Zdroj: Radek Pecák
jeden stěrač s integrovaným ostřikovačem
Zdroj: Radek Pecák
Zrcátka jsou nezvykle široká
Zdroj: Radek Pecák
a dvanáctipalcová kola nezvykle malá
Zdroj: Radek Pecák
Motor je vzadu a pohání zadní kola
Zdroj: Radek Pecák
Tříkolka byla prvním a nejlevnějším produktem
Zdroj: elBlesk
Nyní jsou v nabídce i užitkové modely
Zdroj: elBlesk
třeba ve verzi nákladní skříň
Zdroj: elBlesk
Menší dodávka se jmenuje Centro
Zdroj: elBlesk
Nabízí se také jako valník nebo nosič nástaveb
Zdroj: elBlesk
Takto vypadalo portfolio ještě nedávno
Zdroj: elBlesk