Nakonec týmy rozhodly o svém zástupci a firma KEN Jams je tak vyslána soutěžit a předvést svůj podnikatelský záměr nejenom před porotou, ale i před návštěvníky centra, vyučujícími, dalšími přihlášenými firmami, obchodními partnery a ostatními, kteří podporují vzdělávací program JA Studentská firma.

Soutěžní veletrh si klade za cíl zvyšovat kvalitu a přinášet nezapomenutelný zážitek pro všechny zúčastněné. Díky tomu, že se koná v pražském obchodním centru, firmám umožňuje získat přístup k zákazníkům a generovat příjmy během jednoho dne. Akce poskytuje celonárodní publicitu, což umožňuje firmám se zviditelnit a zároveň vyhrát atraktivní ceny.

| Video: Youtube

KEN Jams je dívčím týmem a již od samého začátku své studentské podnikání děvčata brala jako velkou příležitost a výzvu. Zajímavostí je, že studují právě obor Podnikání a tudíž mohou i prakticky dokázat, co v nich je a zda si v této oblasti umí poradit.

Již od začátku chtěly vyrábět něco dobrého, a proto zvítězily marmelády a džemy. Logo si sestavily tak, aby z něj bylo na první pohled vidět, čím se zabývají a aby si ho lidé lehce zapamatovali. Celé logo je náležitě popisuje, jelikož název firmy KEN se skládá z jejich jmen - Kateřina, Eliška, Natálie. Jams a sklenička v logu popisuje skleničky na marmelády a džemy.

Džemy a marmelády firma vyrábí podle osvědčených domácích receptur z kvalitního ovoce. Balení má ekologické, zákazníci prázdné skleničky vracejí pro další využití. Prodej se uskutečňuje hlavně na různých akcích školy, přes sociální sítě, kamarády a známé. Hodně zákazníků se vrací a vyhledává nové příchutě marmelád.

Při podnikání firma myslí na sociální a společenské zájmy, minimalizuje svoji uhlíkovou stopu, chrání přírodní zdroje, dodržuje firemní kulturu a co nejméně zatěžuje životní prostředí. Podpořit ji lze ve středu 10. dubna do Galerie Harfa v Praze. Jejich stánek bude mít číslo 8.