Po celodenním boji byly vyhlášeny vítězné příčky jednotlivých soutěží a všechny tři firmy skončily po souhrnném součtu bodů z pěti stěžejních soutěží dokonce v první desítce. Nechyběla ani pohárová umístění. Bronzový pohár v soutěži o nejlepší logo a slogan firmy získala CK Holubička třídy 3. A studijního zaměření Cestovní ruch pod vedením Renaty Vlachové a svou radost tato firma umocnila ještě stříbrným pohárem v soutěži o nejlepší vánoční leták.
Bezkonkurenční prezentace Ondřeje Melcra a Sáry Matouškové ze 4. B fiktivní firmy Čajovna V Sadě, kterou porota ocenila plným počtem bodů, vydobyla první příčku a do Vlašimi proto putuje i zlatý pohár. Vyrovnané vysoké umístění této firmy i v ostatních soutěžích ji nakonec vyneslo na celkovou stříbrnou pozici. Stala se tak druhou nejlepší firmou veletrhu a zároveň nejlepší českou firmou. Zlato si o pouhý jeden bod odnesla slovenská společnost Vegis.
Učitelka Miroslava Jarošová je právem pyšná i na svou druhou fiktivní firmu Wine Loca žáků 3. C ekonomického lycea, která se téměř ve všech soutěžích vyrovnaně pohybovala v první desítce a nakonec skončila v celkovém pořadí desátá.
Fiktivním firmám patří poděkování za krásné výsledky v soutěži a za příkladnou reprezentaci školy.