Obě firmy odeslaly do soutěže své firemní prezentace, reklamních spoty, katalogy firem v českém a anglickém jazyce, propagační letáky a svůj předmět podnikání představily v angličtině v přímém online přenosu v soutěži „90 seconds in a lift“.

V první soutěži Top 10 letáků své umístění vybojovala vlašimská CK Madagaskair a na výslednou 6. pozici byla následně právem hrdá i jejich vyučující Renata Vlachová. V dalších soutěžích začala vynikat i druhá firma Čajovna V Sadě, která měla nejlepší českou firemní prezentaci a o pouhý bod za ní skončila CK Madagaskair.

Ačkoliv medailové příčky obsadily zahraniční firmy, nejlepší české firemní prezentace letošního veletrhu jsou právě z vlašimské obchodní akademie. Čajovna V Sadě se stala také druhou nejlepší českou firmou v soutěži o reklamní spot i o nejlepší katalog a následně pak svým anglickým projevem skončila na 4. místě (3. nejlepší česká firma) v soutěži 90 sekund ve výtahu. Firma CK Madagaskair skončila ve všech soutěžích také v Top 10.

Příjemným a úžasným překvapením pro obě vlašimské firmy se pak stalo vyvěšení výsledkové listiny po součtu všech bodů z jednotlivých soutěží, což přímo katapultovalo firmu Čajovna V Sadě na 2. místo v soutěži „Nejlepší firma veletrhu“ a zároveň nejlepší fiktivní firmu České republiky, neboť zlato si odvezla firma ze Slovenska. Firma CK Madagaskair skončila na místě 5., tedy 4. nejlepší česká firma veletrhu.

V následujících dnech potěšilo firmy ještě dodatečně zaslané vyhodnocení soutěží CEFIF o nejlepší firemní slogan a o nejlepší leták s tématem „30 let od vzniku České republiky“, kde leták CK Madagaskair skončil o půl bodu těsně pod finálovou TOP 10.

Děkujeme za úspěšnou reprezentaci školy ve velice silné mezinárodní konkurenci a přejeme mnoho úspěchů v dalších soutěžích.