Na závěr dvoudenního soutěžního boje bylo po sečtení bodů vyhlášeno TOP 25 fiktivních firem, které postupují do prezenční části a v pátek 8. prosince se utkají o pohárové příčky. Na tomto žebříčku zazářily hned tři firmy z Obchodní akademie Vlašim.

Zároveň byly vyhlášeny TOP 10 v jednotlivých soutěžích. Fiktivní firmy obchodní akademie největšího úspěchu dosáhly v soutěži O nejlepší vánoční leták, kde tři ze čtyř těchto firem skončily v TOP 11. V soutěži O nejlepší prezentaci bude bojovat v TOP 10 firma Čajovna V Sadě ze 4. ročníků a firma Wine Loca, nováček z 3. ročníku ekonomického lycea. V TOP 10 O nejlepší logo a slogan vynesla jméno školy firma CK Holubička žáků třídy 3. A studijního zaměření Cestovní ruch.

Žáci ze třídy 3. B vlašimské obchodní akademie, kteří se s fiktivní firmou Čajovna V Sadě stali nejlepší českou firmou mezinárodního veletrhu.
Čajovna obchodní akademie se stala nejlepší českou firmou mezinárodního veletrhu

„Přejeme všem našim postupujícím firmám, aby tento on-line úspěch dokázaly proměnit v krásná žebříčková umístění na prezenční části, kde budou vyhlášeny i konečné výsledky dalších soutěží,“ uvedla Miroslava Jarošová, vyučující předmětu Fiktivní firma na Obchodní akademii ve Vlašimi.