Vlašimskou obchodní akademii reprezentovaly dvě fiktivní firmy třetího ročníku a zapojily se i do všech soutěží vyhlášených organizátory Antre, Metropolitní univerzitní banka, Centrum fiktivních firem a Europen-Pen International.

Leták firmy Wine Loca žáků 3. ročníku ekonomického lycea našel své místo hned první den veletrhu v Top 10 letáků a zaujal porotu natolik, že si Štěpán Havlík za jeho design odnesl bronzový pohár. Druhý den veletrhu bezkonkurenčně stanul na příčce vítězů zástupce firmy Wine Loca David Šmajstrla po vyplnění vědomostního kvízu v angličtině na téma energetika.

Pohárová ocenění pak rozšířila druhá firma vlašimské obchodní akademie CK Holubička ze studijního zaměření cestovní ruch, která získala bronzový pohár za anglickou firemní prezentaci Pavlíny Blechové, a o pouhý bod za ní sdílela ,,bramborové“ umístění prezentace Jakuba Rývy firmy Wine Loca.

Stříbrný pohár byl následně překvapením opět pro CK Holubička za skvěle natočený a sestříhaný spot Jakuba Nácovského. O pouhý bod skončily i obě fiktivní firmy Obchodní akademie Vlašim na společném čtvrtém místě se svým katalogem firmy. V anglicky mluvené soutěži „90 sekund ve výtahu“ a v soutěži o nejlepší veletržní stánek si vedla lépe firma Wine Loca s umístěním v Top 10.

Výsledkové listiny pak ale byly velkým překvapením pro obě vlašimské fiktivní firmy, neboť po součtu všech bodů z jednotlivých soutěží spočinula firma Wine Loca na celkové 4. příčce a v bodovém závěsu pátá CK Holubička.

Vlašimská obchodní akademie má druhého nejlepšího česko-slovenského vyučujícího fiktivní firmy za rok 2023

close Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze - vyhlášení výsledků ankety Nejlepší vyučující fiktivní firmy. Druhé místo získala Miroslava Jarošová z Obchodní akademie Vlašim. info Zdroj: se svolením Obchodní akademie Vlašim zoom_in Z 29. Mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Praze - vyhlášení výsledků ankety Nejlepší vyučující fiktivní firmy. Druhé místo získala Miroslava Jarošová z Obchodní akademie Vlašim.

Na 29. Mezinárodním veletrhu fiktivních firem v Praze, kterýse konal od 20. do 22. března, došlo i k vyhlášení výsledků 4. ročníku ankety Nejlepší vyučující fiktivní firmy 2023. V Top 3 ankety, jejímž pořadateli jsou Metropolitní univerzita Praha a Česká pošta, obsadila v silné konkurenci učitelů Česka a Slovenska krásné druhé místo vyučující předmětu Fiktivní firma na Obchodní akademii Vlašim Miroslava Jarošová.

Stalo se tak na základě pečlivého vyhodnocení pořadateli ankety, kteří přihlíželi nejen k výsledkům jednotlivých fiktivních firem, ale i k zaslaným doporučením, která psali žáci fiktivní firmy, v níž daný vyučující působí. V případě Miroslavy Jarošové žáci úspěšné fiktivní firmy 4. ročníků Obchodní akademie Vlašim Čajovna V Sadě.