Vzhledem k tomu, že z nabídky zmizela zcela základní výbava Start, která zde reálně byla hlavně kvůli „ceně od“, tak se základní cena zvýšila, a sice na 429 990 korun. Hyundai však jedním dechem dodává, že po přepočtení ceny výbavových prvků, které jsou nyní ve standardu, je vůz po faceliftu vlastně levnější než dosud.

Za základní cenu dostanete nyní výbavu Comfort, která bez dalších příplatků obsahuje Bi-LED světlomety, základní sadu jízdních a bezpečnostních asistentů včetně tempomatu, manuální klimatizaci, parkovací senzory s kamerou a 10,25palcový dotykový displej s navigací a konektivitou s mobilními telefony. Jde také o nejlevnější karoserii hatchback a základní motor. Tím je i nadále atmosferický benzínový agregát 1.5 CVVT o výkonu 96 koní, kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou.

Vedle základní karoserie lze vybírat i prodlouženou verzi Kombi, za kterou je plošný příplatek 30 000 korun. Jako prémiovější verze je potom chápána karoserie Fastback se splývavou zádí. Nejedná se ovšem o sedan, protože jde pořád o pětidveřovou karoserii, u které se víko kufru vyklápí i se zadním oknem. Fastback je k mání jen se silnějšími motory a výbavami od druhého stupně Smart – jeho cena začíná na částce 509 990 korun, což je o 20 000 navíc oproti totožně nakonfigurovanému hatchbacku.

close Hyundai i30 info Zdroj: Se svolením Hyundai zoom_in Hyundai i30.

Detaily v jednotlivých výbavách

Co se výbav týče, zmíněný stupeň Smart přidává nad rámec základního Comfort třeba litá kola, loketní opěrku, bederní opěrku řidiče, elektricky sklopná zrcátka, zadní elektrická okna nebo USB-C konektory vzadu.

Pokračuje výbava Style vyhřívanými sedadly, dvouzónovou automatickou klimatizací, digitálním přístrojovým štítem nebo bezklíčovým přístupem.

Hyundai i30 1.5 DPI - nesmrtelné auto, které vydrží věky:

| Video: Youtube

Další výbava Premium má potom rozšířené jízdní asistenty, sedadla s koženými potahy, ventilací vpředu a elektrickým nastavením pro řidiče nebo automatické stěrače. Nabídku uzavírají sportovně laděné výbavy N Line (vychází z výbavy Style) a N Line Premium, které přihazují sportovní designové prvky v exteriéru i interiéru.

Velmi rozsáhlou nabídku výbavových stupňů doplňují pakety Safety a Climate, případně samostatně dokoupitelné panoramatické střešní okno, ale hlavně trojice motorů. Základ v podobě atmosférického benzínu 1.5 jsme již zmínili, následuje tříválcový turbomotor 1.0 T-GDI o výkonu 100 koní, který lze kombinovat vedle šestistupňového manuálu i se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Vrcholem je potom mild-hybridní přeplňovaný čtyřválec 1.5 T-GDI MHEV 48V, který má 140 koní a opět je možné spojit jej s manuální i automatickou převodovkou. Automat je za plošný příplatek 50 000 korun.

Kompletní ceníky pro všechny karosářské verze si můžete prohlédnout v galerii u tohoto článku.

Doplňme ještě, že pro Hyundai je model i30 vůbec nejdůležitější a nejprodávanějším vozem na tuzemském trhu, a že navíc drží jedno zajímavé prvenství. Podle dat SDA (Svaz Dovozců Automobilů) se jedná již tři roky v řadě o nejoblíbenější vůz soukromých zákazníků. Tedy těch, kteří registrují vůz na fyzickou osobu a nikoliv na firmu.