Část kolejí na Hlavním nádraží zabírají nákladní vagóny. Rekonstrukci zahrnující nové nátěry kovových částí, výměnu skel a související práce provádí společnost Metrostav, která si od ČD Cargo pronajala několik vozů pro návoz materiálu přímo na staveniště a odvoz nepotřebných demontovaných dílů. Jejich nakládka a vykládka se provádí v Praze-Libni.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditProč zabírají koleje pro rychlíky od Tábora a Benešova nákladní vagóny?
Praha – V souvislostí s rekonstrukcí zastřešení kolejiště na pražském Hlavním nádraží končí většina rychlíků od Tábora a Benešova kvůli nedostatku volných kolejí až v pražských Holešovicích, odkud také spoje vyjíždí zpět do jižních Čech.
Koleje u prvního až čtvrtého nástupiště Hlavního nádraží obsadily nákladní vagóny pro montáž nových střešních skel.
|
Foto: ČD Gargo