Investice zahrnuje výpravní budovu s provozním zázemím autobusového nádraží. S vlakovým bude propojený prodloužením stávajícího podchodu od 51 metrů od vlakových nástupišť pod Nádražní ulicí s výtahem k provozní budově a čekárně.
V podchodu vznikne menší prodejna, sprchy pro cestující a technické zázemí terminálu.
Cestující na nástupních a výstupní stáních pro 17 autobusů i na přechodových koridorech ochrání před nepřízní počasí zastřešení. Další tři stání poslouží dopravcům jako odstavná.
Na terminál naváže parkovací dům, který vyroste mezi Nádražní ulicí a kolejištěm v místě současného skladiště a části nákladové rampy, které čeká demolice.
Je naplánovaný se čtyřmi nadzemními podlažími a střechou využitou jako parkoviště. V prvním s vjezdem a výjezdem do ulice bude většina stání vyhrazených pro vozidla s označením ZTP, neboť do dalších tří pater a na střechu propojených jednosměrnými rampami bude přístup pouze po schodišti.
Prostor pod rampami z prvního podlaží poslouží pro boxy ze silnostěnné oceli jako úschovna pro 42 jízdních kol, úklidovou a technickou místností. V křídlech parkovacího domu zaparkují auta v kolmých stáních jednostranně, ve střední části oboustranně.
Kapacita třech spodních pater je 175 aut, čtvrté a střecha jich pojme 220. Část nákladové rampy u slepé koleje zůstane zachovaná.