VYBERTE SI REGION

V Posázaví pojede do května více autobusů, než vlaků

Týnec nad Sázavou – Cestující využívající vlaky do Čerčan nebo směrem do Vraného nad Vltavou čekají od příštího měsíce krátkodobé a od začátku března do začátku května i nepřetržité výluky. Stavbaři začnou rekonstruovat kolejiště v železničních stanicích Týnec nad Sázavou, Jílové u Prahy a Davle.

27.1.2016
SDÍLEJ:

Poloostrovní nástupiště v Týnci nad Sázavou začne cestujícím sloužit po skončení nepřetržitých výluk začátkem května.Foto: Deník/ Ladislav Jerie

„Práce na revitalizaci trati Praha – Vrané – Čerčany již byly zahájené. Zatím pracujeme bez výluk. Kolejové výluky začnou již v únoru a skončí v dubnu. Je jich celá řada. V květnu se uskuteční výluky pro aktivaci zabezpečovacího zařízení a úrovňových přejezdů," informoval Marek Illiaš ze Správy železniční dopravní cesty.

Místo vlaky budou lidé cestovat náhradními autobusy jednadvacet dní mezi Týncem a Čerčany od 1. března, kdy montéři začnou předělávat kolejiště na východní straně týneckého nádraží.

Souběžně začne vyrůstat část budoucího poloostrovního nástupiště (bez podchodu, s přístupem přes koleje po přechodu). Při přerušení provozu se v uvedeném úseku podrobí rekonstrukci sedm úrovňových přejezdů i jejich zabezpečovací zařízení.

Přestavba nádraží pokračuje od 22. března na západní straně, kdy při 25 dnů trvající výluce tratě z Týnce k odbočce Skochovice dokončí budování poloostrovního nástupiště a zrekonstruují kolejiště na jílovském zhlaví.

Výluky kolejí skončí v půlce dubna   

Souběžně do poloviny dubna zrekonstruují kolejiště v Jílovém a Davli včetně nástupišť, které opraví i na zastávce Luka pod Medníkem. Novým zabezpečovacím zařízením, které zvýší bezpečnost a zároveň umožní vyšší traťovou rychlost, bude osazených šest železničních přejezdů.

Po skončení hlavních stavebních prací na zmíněnou výluku naváže další třítýdenní zastavení provozu na celé trati z Čerčan až k odbočce Skochovice, při níž budou technici propojovat a aktivovat staniční, traťové i přejezdové zabezpečovací zařízení včetně jeho dálkové kontroly. Zprovozněné by mělo být 6. května.

Úsek Posázavského Pacifiku od odbočky Skochovice k Vranému nad Vltavou, Zbraslavi, Modřanům a Braníku byl zrekonstruovaný v minulých letech.

Autor: Ladislav Jerie

Místo události:
27.1.2016
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pravonínská kaple se možná dočká využití

Pravonín - Na pravonínském hřbitově stojí již přes třicet let kaple, která vyhlíží coby památník doby socialistické.

Do hřiště s umělou trávou a tím i do mládeže vloží Benešov miliony

Benešov - Jestliže si fotbalový SK Benešov chce udržet prestižní postavení Sportovního centra mládeže (SCM) a Sportovního střediska mládeže MŠMT i nadále, potřebuje kvalitní zázemí. A to má i díky hřišti s umělou trávou na stadionu u Konopiště.

AKTUALIZOVÁNO

Na silnici mezi Střezimíří a hlavní silnicí I/3 havarovalo nákladní auto

Mezno - Nákladní automobil havaroval ve čvrtek 8. prosince po 13. hodině na silnici III/ 12144 v obci Mezno. Havárie si vyžádala zranění, místo je s opatrností průjezdné

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies