Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží. Nyní se vztahuje i na služby (například design, vzdělávání nebo fotografické služby atd.), vstupenky (na koncerty, představení, sportovní akce atd.) a cestování (výlety, letenky, rezervace hotelů atd.).

„Jsem z tohoto rozšíření našich služeb opravdu nadšený. Společnost PayPal se rozhodla svůj program ochrany prodejců rozšířit, aby jim poskytla jistotu, že elektronické obchodování mohou používat ve větším měřítku a s ještě větší důvěrou – pro více typů zboží a služeb," říká Matt Komorowski, generální ředitel společnosti PayPal v severní a střední Evropě. „Tyto změny představují důležitý krok v poskytování rozšířené ochrany našich prodejců při používání platformy PayPal. Jistota, že vás případné potíže nemohou postihnout, by měla být základním požadavkem, když nakupujete nebo prodáváte online. Tato vylepšení, která jsme realizovali na základě podnětů od uživatelů, lidem umožňují obchodovat na internetu s ještě větší důvěrou, než kdy dřív. Těší nás, že tato vylepšení ochrany – navíc k dalším důležitým službám, jako je ochrana kupujícího nebo služba Refunded Returns – můžeme zavést v rámci našeho úsilí zvyšovat důvěru a jistotu v souvislosti s elektronickým obchodováním."

Tento program pomáhá českým obchodníkům prodávat zboží a služby bezpečněji nejen v České republice, ale také na všech ostatních více než 200 trzích, na kterých společnost PayPal působí. Podle nedávné zprávy společnosti Accenture bude mít přeshraniční e-commerce v období 2014 až 2020 složenou roční míru růstu (CAGR) 29,3 %, a stává se tak nejdůležitějším hnacím motorem obchodování s koncovým spotřebitelem (B2C). Mezi nejoblíbenější kategorie při prodeji do zahraničí patří cestování (vstupenky, ubytování, služby průvodců atd.), které představuje 26 % veškerého prodaného zboží a také služeb. Společnost PayPal doufá, že rozšířená ochrana prodejců pomůže českým obchodníkům pozvednout jejich podnikání na ještě vyšší úroveň.